Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /www/aquacycling_new/templates/aquacyclingv2/library/Designer/Content/SingleArticle.php on line 198

EasyHarmony

Czas trwania: 45min

Jest to trening o małej intensywności. Ćwiczenia mają charakter relaksacyjny po dużych wysiłkach, jak również pełni rolę ćwiczeń dla początkujących. Charakteryzuje się najwyższym współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej oraz rewelacyjnymi wynikami w walce z cellulitem.

 

GreatHarmony

Czas trwania: 45min

Dość duża intensywność treningu. Skupia większą uwagę na pracy mięśni nóg. Ma rewelacyjne wyniki w spalaniu tkanki tłuszczowej. Jednostajna wysoka intensywność treningu służy poprawie wydolności fizycznej oraz dokrwieniu wszystkich partii ciała. Ćwiczenia przeznaczone dla osób bardziej zaawansowanych. 

 

AdvanceHarmony

Czas trwania: 45min

Bardzo duża intensywność ćwiczeń. Powoduje zwiększenie naszej wydolności i kondycji. Występuje dość duży współczynnik spalania tkanki tłuszczowej jak i również wzmocnienie układu krążenia. Między technikami zaawansowanymi występują przerwy, które umożliwiają odpoczynek pomiędzy cyklicznymi powtórzeniami o dużej intensywności. W czasie przerw wykonywane są ćwiczenia oddechowe, usprawniające i rozciągające. Ćwiczenia przeznaczone dla osób bardziej zaawansowanych.

 

IntervalHarmony

Czas trwania 30min

Dzięki systematycznie wzrastającej intensywność treningu interwałowego możemy poprawić wytrzymałość tlenową i beztlenową, skutecznie spalić tłuszcz, podnieść maksymalny poziom absorpcji tlenu VO2max. Trening HIIT (High Intensity IntervalTraining) powoduje zwiększenie spoczynkowego tempa metabolizmu (RMR), wysokie odczyty wskaźnika utrzymują się do 24 godzin po zakończeniu treningu.Organizm spala więcej tłuszczu podczas sesji HIIT niż klasycznego treningu cardio.Trening dla osób zaawansowanych 

 

HillHarmony

Czas trwania 45min

Jednostajnie zwiększająca się intensywność treningu sprawia że znacznie poprawiają się funkcje oddechowe, korzystnie wpływa również na układ krążenia. Pozwala podnieść poziom wydolności tlenowej i beztlenowej na wyższy oraz skutecznie spalić tłuszcz. Wymagający trening dla osób zaawansowanych.

 

XXLHarmony

Czas trwania 60min

Niewielka intensywność, a stosunkowo duża objętość treningu w połączeniu z kombinacją prostych ćwiczeń ogólnorozwojowych, angażujących wszystkie partie mięśni do pracy pozwala osobom o znacznym stopniu otyłości bezpiecznie i stopniowo powrócić do formy. Wskazania w profilaktyce chorób serca u osób otyłych, skuteczna forma walki z niechcianymi kilogramami.